1 Mayıs 2010 Cumartesi

Merhaba canlarım

 uzun bir ayrılıkdan sonra pc başına oturma cesaretini bulabildim kendimde
hayat süprizlerle dolu...
annanecimi kaybetmiştim biliyorsunuz ,aradan 1ay geçmişti ki babanemi de kaybetim
ona üzülüp ağlaşırken ...3 gün sonra.....
amcamın hanımı ,yengemi kaybettik  :(....
Malesef genç yaşlı demeden ölüm kapıyı çalıyor
yazacak okadar çok şey var kiiii duygularımı nasıl kelimelere dökeceğim bilmiyorum
çok zor gerçekten çok zormuş ölüm çok acı
mekanları cennet olsun ...
kabirleri nur dolsun...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım başın sağolsun.Ama hayta gerçeği bu ne yazık ki..Yine de ne mutlu onlara ki torunlarını görebilmişler,dolu dolu yaşayabilmişler.Allah bizlere de öyle ömür nasip etsin.Geride kalanlara da sabır diliyorum.Zaman en iyi ilaç....

tijeen dedi ki...

tşkler neşem saolasın
dediğin doğru zaman herşeyin ilacı...
ama yüreğimde bi burukluk var, içim acıyo ,nasıl desem bi sızı :(

Kahve ağacı

Uzun bir aradan sonra Merhaba diyorum dostlar Sağlık sorunlarım nedeniyle pek sayfamla ilgilenemedim, artık ara ara da olsa paylaşım yapmak...