8 Mayıs 2010 Cumartesi

Katlamalı ve büzgü gülün birleşimi yapılışı

öncelikle seccademizin desenini kumaşa aktarıyoruz
saplarını zincir işi işledim, aynı anda gümüş simli ip ve pembe incilerimide işledim ki
desenim işleme esnasında silinmesin


2.5 cm lik kurdeladan 1.5 metre kestim
katlamalı gülü hazırlayıp,kurdelanın fazlalığını teğel aldım


kumaşıma iki daire çizdim

tam orta kısma katlamalı gülümüzü yerleştiriyoruz

arka yüzeye geçen fazlalığı mutlaka çakmakla yakıyoruz
aman dikkat kızlar kumaşımızı yakmıyalım : )

iç kısımda ki daireye kurdelamızı büzgüleyip iğne yardımıyla eşit olarak tuturuyoruz

ve kumaşa sabitliyoruz

ikinci halkayada kalan kurdelamızı eşit olarak dağıtıp
toplu iğne ile tuturuyoruz
ve son olarak büzgülerin arasından güzelce sabitliyoruz

işte bu kadar canlarım :)
her ne olursa çekinmeden sorabilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olurum kızlarrr




pembe çiçekleri iki sıra, bordo çiçekleride 1 sıradan çalıştım

Hiç yorum yok:

Kahve ağacı

Uzun bir aradan sonra Merhaba diyorum dostlar Sağlık sorunlarım nedeniyle pek sayfamla ilgilenemedim, artık ara ara da olsa paylaşım yapmak...