21 Ocak 2012 Cumartesi

Kurdele nakışı desenleri

Kızlar gelen istekler üzerine definemi açıklıyorum 
yani bu güne kadar farkında olunmaması bana çok garip gelmiştir ama demek ki bilmeyenler var her zaman dediğim gibi paylaşmak güzeldir
Bu güne kadar desen konusunda hiç sıkıntı çekmedim çünkü;
şu adresi keşfettim
bu adreste yani ismek kursalrının adresinde 4 adet desen kitabi bulunuyor bilgisayarınıza indirin derim
hatta ben tek tek print ettim. Elime alıp inceliyorum beğendiğim deseni bilgisayarda istediğim gibi üzerinde oynayıp şekilendiriyorum
Çooook teşekürler ismek ve bu desenleri tek tek çizip bizlerin kullanımına sunanlara
emeğinize sağlık

4 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba,KK sayfalarında husursuz bacak sendromundan annenizin tavsiye ettiği bitkisel bir ilaç ile kurtulduğunuzu yazmışsınız.Zahmet olmazsa ne kullandığınızı bana yazabilir misiniz?Ben de aynı dertten müzdaribim.Son günlerde şikayetlerim arttı.Şimdiden çok teşekkür ederim.Adresim nilbertkantar@mynet.com

tijeen dedi ki...

hemen yazıyorum canım
Amway ürünüdür çok memnun kaldım ama sen doktoruna danışmadan kullanma derim, yine de bir sor .
NUTRIWAY (glucosamine with boswellia)

NOT:bu arada mesajını sitede yayınlamış bulundum sakıncası varsa silebilirim canım

mahmur prenses dedi ki...

tijeen hn. merhabalar bende blogunuzu ziyaret etmek istedim. Sevgi perdesi için çalışmanızı heyecanla bekliyorum. sevgilerimle

tijeen dedi ki...

hoşgeldinizz
beni nasıl sevindirdiniz anlatamam size
pc kayıt etmemişim,blog adresinizi bulamadım birdaha, nasıl üzüldüm nasıl üzüldümm
wakit de geçti adres de yok elimde ne yapacam şimdi deyip duruyordum
çok mutlu oldum süre de uzatılmış oleyyyy çok mutlu oldummm

Kahve ağacı

Uzun bir aradan sonra Merhaba diyorum dostlar Sağlık sorunlarım nedeniyle pek sayfamla ilgilenemedim, artık ara ara da olsa paylaşım yapmak...